Friday, February 25, 2011

zaza's confession :)

assalamualaikum,
 urm tq utk name2 yg korang suggest tue. 
akan dipertimbangkan..
gent : wow,hebat2 ape yg ko tulis tue.
btw,hati2 kat rumah.jgn lupe lock pintu.
 daena : chaiyok!aja2 fightin'
 aku tau act deep in ur heart,ko ade expression.cume belom tibe masenye lg nak kluar.  
luahan hati zaza.eceh.
 aku happy sgt dpy kwn mcm korang.
kadang2 gadoh.pastu baek balek.
zaman sekola yg tak dapat dilupekan.
nanti kalau dah masuk u,mesti kite rindu gile tyme2 kat sekola kan.
mase sekola,tak sabar nak habes,dah abes nyesal pulak coz cepat sgt abes.
haha.tula manusie,tak pernah bersyukur.termasuk akula.. 
lyfe in stf,

F1 : mase orientasi.act aku dpt kump gajah.tapi aku tukar,nak masok group kucing.jhtkan aku.sebab aku rase name gajah tu tak best,haha.pastu tyme g danga bay,1st pp aku jumpe,farzana~kitorang jumpe dlm bas.pastu aku kan tak pernah g danga bay,aku tanye dye mcm2.terase bodohnye la aku tyme tue.haha.tapi tq farzana.yela,baru 1st tyme pegi.malu bertanye sesat jalan.then,tak sangke la pulak kitorang satu blok.excited~dye jadi deskmate aku kat kelas..dulu,aku tak rapat sangat dgn ash,nanie,huda,hajar,walaupon dyorang 1Tegas,,agak jeles bile farzana rapat dgn dyorang..kalau dyorang tgh sembang2,aku bace buku sains sebab dulu aku minat sains.haha..kerek kan aku ni..aku selalu lepak dorm D9.tyme tue kenal dgn aifa.
1st expression : moody nye la budak ni.takot aku nak tegor.haha..mesti aifa menyampah kan dgn aku coz selalu lepak dorm korang..act,aku bosan kat dorm..D2-1 tu aku dgn piah je F1..tp Piah selalu takde..praktis band.. 
F2 : ingat dapat satu kelas dgn farzana.tapi aku dpt 2 Tegas.dye dpt 2 Setia..tapi maybe ade hikmahnye kot.Allah nak suruh aku kenal dgn ASH.NANIE.HUDA..mmmm,memang best kenal dgn korang,bond dorm8 antare korang sgt kuat,finally~aku dpt gak tembos..VIGOROUS club..
ASH : memang giler2,perangai kadang2 mcm laki2..tp kadang2 menggediks.huhu..pakai produk syahira same dgn aku..tp ko dah tukar kan.huhu..
NANIE : memang selalu bagi kate2 motivasi..sgt admirable~..
               yg penting demi-selena
HUDA : selalu tak ambek kesah.igtkan takde feeling,tapi rupenye ade..


kelaka kan name tue..korang selalu cite macam2.tu yg best dgr.kadang2 aku g dorm korang..then tyme tue aku kenal HAJAR. then.aku dpt dorm D1-8.satu dorm dgn AIFA..memang tak sangke kan.pastu aku kenal aifa ni orang nye cmne..aku suke dgr cite2 dye.selalu pasal politik.aku start minat politik pasal dye la.selalu bg information..suke buat cite yg mengarut.mimp yg bukan2.hahah.kelakar..selalu dgr masalah aku.tq!dkt 2 T ,daena ade gak.tapi aku tak rapat lg dengan dye..dye duduk belakang.aku dkt depan..jd tak rapat sgt....
tyme f2 gadoh dgn ash,nanie,huda,,sume pasal kem mekar..aku join group zack..tak join dyorang..then aku realise yg aku lebih sesuai kalau join group ash,nanie,huda..mase f2,maseng2 nak gempak..group zack memang gempak2 la gak orangnye(sangke gempak sebenarnye)..tp aku rase aku tak sesuai kot..better jd humble..jadi diri sendiri..tyme ni dah start rapat dgn DIBA..statem8 ku..selalu balek naek bas same2..tyme dkt RnR,aku tataw nak makan ape,diba selalu suggest,,one day dye penah tegur aku,coz selalu pilih makanan yg same..act,aku tak berani nak rase makanan laen.selaen nasi ayam.haha..takot tak termakan..selalu tegur aku makan sayur..lame2 aku dah reti la gak nak pileh food laen,kadang tiru dibah je..huhu
F3 : dapat kelas 3 Tegas.buat maen2 lg tyme end of year f2.memang aku sengaje plan.sebab syg nak tglkan name tegas..aku deskmate dgn NANIE n NADAI...nadai selalu jeles dgn kite kan nanie.kesian dye..hah,tyme tue dah start rapat dgn DAENA.tertubuh la HIBISCUS COMITTEE..gara2 tgk cite hanakimi.haha..aku igt lagi tyme balek rumah daena,nak beli sandal same..aku dgn daena jumpe saiz.tapi aifa tak jumpe.last2 kitorang berdue je beli..kaki aifa mcm cinderella..susah nak carik saiz..tyme ni gak kenal dgn SEAN..satu kelas 3T..lagipon dye budak silat..selalu jumpe gak..same2 pergi comp tyme F2..pastu dye athlete blok.selalu saeng praktis..
F4 : hurm.orang selalu kate honeymoon year,walaupon ramai org deny,tp sekarang aku rase memang honeymoon year la tyme F4..hoho..waktu yg tak boleh dilupekan tyme bufday aku..touching2..aku simpan banner tu lagi sampai sekarang..Aku jadi DESKMATE HAJAR n HUDA,Huda suke wat lawak.gile2..memang sempoi kawan dgn ko.tak kesah pape pon.sume ok je..yg penting memang suke makan.hahah.HAJAR,i miss you..dah lame tak contact,,thanks sebab selalu dgr masalah aku..lagi2 pasal jadi doktor cinta aku..huhu..kadang2 aku selalu sakitkan ati ko.usik ko sebab tak letak stapler betol2 dlm pencil case,ko nampak comel bile marah.haha,ko selalu bookkan tempat kalo ade kelas..huhu..tenkiu2..teringat tyme kite buat barangku barangmu juge..haha..kite gabongkan alat2 tulis kite,pastu agih2kan letak dlm pencil case maseng2..
.tyme F4 kenal RAJA..gaye  ko yg innocent tu buat aku selese kawan dgn ko.kadang2 selalu belanje air milo..setiap ari sabtu,tak lepas kalo tak g kantin after lunch,nak makan ais..haha.tyme F4 tertubuhnye PELANGIPETANG..ade orang selalu perli kite,jaki,tapi lame2 kite dah lali..bende2 tu buat kite tough,,.tyme 2 ramai sgt nak bubarkan group ni..tp selamat tak..aku rase kalau bubar pon bond kite maseh kuat..walaupon takde name PP tp kite maseh together-gether..if every one of us still ade perasaan saling mempercayai..whatever happen,whatever coming,we still friend forever~
F5 : tyme dah nak dkt2 spm,kite selalu lepak kat library blok..walaupown tak semue la..buat video clip gile.hahaha.pegi breakfast,lunch.dinner..semue saeng,,walaupon tak semue ade,kadang2 tujuh,lapan org je yg ade,tapi still rase aura org yg takde..huhu..byk konflik tyme ni.. 


aisyah izzati zulkifli
farzana md kamal
noor ashiqin hambali
nor izzah hannani mohd alim
raja liyana raja zamri
fatin haziqah huda hamedin
daena aisyah bahri zaipul
siti adibah syazwani
ain fatini ibrahim
siti hajar jamil

i miss u guys..
sorry kalau aku ade buat salah selame kite berkawan
sorry kalau aku selalu lepas cakap je..
sorry kalau ade sakitkan hati korang..
I LOVE U PP!



.
 
        



No comments: